Por cuarto ano consecutivo o noso centro está a
participar no programa interxeracional que Afundación (Fundación Galicia
Obra Social) realiza nos centros educativos. Un encontro de diálogo e
experiencias compartidas entre maiores e
estudantes.
Este ano baixo o título «Falamos da escola», os maiores e o alumnado dialogarán sobre as
vivencias o longo da etapa escolar.
A narración das experiencias escolares e circunstancias de vida das persoas maiores voluntarias nadas nas décadas dos anos 30, 40 e 50 do século pasado son o eixo principal do programa. Este encontro favorece que a xente nova fágase consciente e valore que o dereito á educación universal é un logro moi recente do que as persoas maiores non puideron gozar. Falar da escola vincula a maiores e novos, que dialogan desde a perspectiva histórica que ofrece a relación interxeracional e a tensión creativa de experiencias escolares e vitais tan dispares.
A narración das experiencias escolares e circunstancias de vida das persoas maiores voluntarias nadas nas décadas dos anos 30, 40 e 50 do século pasado son o eixo principal do programa. Este encontro favorece que a xente nova fágase consciente e valore que o dereito á educación universal é un logro moi recente do que as persoas maiores non puideron gozar. Falar da escola vincula a maiores e novos, que dialogan desde a perspectiva histórica que ofrece a relación interxeracional e a tensión creativa de experiencias escolares e vitais tan dispares.
No encontro de hoxe tivemos con nós a
un querido profesor xa retirado que
compartiu 36 anos da súa vida no noso cole de Ares, Manolo Martínez (o noso
“Donma” como cariñosamente lle chamaba a rapazada). Tamén acompañounos a súa
dona Teresa Baz e 3 voluntarios e voluntarias máis (de Pontedeune e Redes) Mari Cordal, Luisa Veiga e Agustín Álvarez, que
están a participar neste programa contando como foron as súas vivenvias na
escola dos anos 50. Unha experiencia enriquecedora que seguiremos a
traballar nun segundo encontro no mes de maio e no que debaterán, cos rapaces e rapazas, desde os seus puntos
de vista acerca de cal debe ser o papel da educación contemporánea. As
conclusións ás que cheguen conxuntamente serán recollidas para realizar unha
achega orixinal e diferente que enriqueza o debate educativo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario