miércoles, 4 de diciembre de 2019

PROXECTO ERASMUS XORDANIA CON Ticket2Europe




O mes pasado Jaime, María e Salma viaxaron a Xordania con Romy, a nosa auxiliar de conversa, a través dun dos proxectos de  Ticket2Europe. Unha experiencia única e irrepetible que tiveron a sorte de vivir os nosos alumn@s. Gracias Romy e gracias Ticket2Europe.
Aquí están algunhas das súas reflexións.







Aquí quedan algunhas das reflexións dos nosos alumn@s

REFLEXIÓN SOBRE XORDANIA                       por Jaime Sánchez  Muiños

Durante a última semana de outubro tiven unha gran viaxe a Xordania onde me acompañaron as miñas compañeiras María e  Salma, a miña profesora de inglés,  Romy, e por último, tamén viñeron dúas mozas ás que aínda non coñecía chamadas Sara e Lara.
Esta experiencia durou 10 días e cualificándoa rapidamente diría que foi a mellor experiencia da miña vida. Alí aprendemos unha chea sobre valores culturais, prexuízos, traballo en grupo, información sobre as outras culturas e moitas cousas máis. Nesta viaxe,  desde o meu punto de vista, mellorei moito o meu inglés, que era un dos obxectivos ou metas que tiña  ao ir a Xordania.
Coñecín a xente incrible coa que  aínda sigo mantendo  contacto a través das redes sociais e creamos entre todos unha atmosfera moi agradable . Na miña opinión o mellor foi o achegamento a outras culturas case descoñecidas para min, pero a segunda cousa que máis me gustou foi ver sitios de Xordania. Alí visitamos  Petra,  Dead Sea, o deserto de  Wadi  Rum, mergullamos polo Mar  Rojo e moitas máis cousas.
Eses lugares impresionáronme moito, non só polo bonitos que eran senón tamén polo shock cultural que había entre Europa, onde vivo, e Asia.
En resumo, esta experiencia ,como comentei antes, foi a mellor da miña vida e espero repetir máis experiencias como esta.



REFLEXIÓN SOBRE O ERASMUS EN XORDANIA     por  María Veiga

Sempre me gustou iso de viaxar, coñecer culturas, xente, facer amigos e o inglés sempre se me  deu bastante ben… O que nunca na miña vida pensei  é que sería elixida entre tantas persoas para un proxecto tan incrible como este.
Un día de principios de outubro chegou  Romy a clase e contounos que tiñamos  a oportunidade de realizar un Erasmus en Xordania e que, entre todos os que se quixesen apuntar de cuarto da ESO, escollerían a tres para ir dez días. Obviamente non o dubidei dous segundos, tiña que apuntarme. Faleille a  Romy e ela mandoume un cuestionario, fíxeno, e só quedaba esperar, pero en ningún momento se me pasou pola cabeza poder ser elixida.
Unhas dúas semanas despois,  cando estaba a rematar de comer, recibín unha mensaxe que dicía:
-Congratulations,  you  are  going  to Jordan!
Non mo podía crer!!!! Nuns doce días máis ou menos, estaría a viaxar a outro continente, en épocas de clase, con dous dos meus mellores amigos, para aprender inglés, para coñecer xente e lugares distintos. Nunca o imaxinei....
Por fin chegou o día, 26 de novembro, levantámonos temperán para ir a Coruña, coller un bus ao Porto, desde alí un avión a Turquía, un par de horas en Turquía e o noso voo saía cara ao destino final, Xordania.
Comezaba unha experiencia incrible!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario